سکوت رییس فدراسیون فوتبال در قبال تخریب فوتسال!

21:01 - 05 شهريور 1400
کد خبر: ۷۵۲۷۵۵
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
باتوجه به بالا گرفتن اختلافات در‌ هیئت رییسه فدراسیون فوتبال درباره کمیته فوتسال سکوت عزیزی خادم، رییس فدراسیون در این خصوص عجیب و معنادار به نظر می‌رسد.

- نزدیکان تیم ملی فوتسال می گویند با انتشار خبر انتخاب قریب الوقوع احسان اصولی به جای مهرداد سراجی، دلیل تلاش های عده ای از فعالان فوتسال برای زمین زدن کمیته فوتسال مشخص شد؛ آنها می خواهند همشهری خودشان رییس کمیته فوتسال باشد.

از همان روزی که سراجی مدیرعامل سایپا، رییس کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال شد، این روایت در فدراسیون به گوش می‌رسید که احسان اصولی دیگر عضو هیات رییسه فدراسیون و رییس هیات فوتبال خراسان نیز تمایل داشت این جایگاه را در اختیار داشته باشد. سراجی با این همه فعالیت خود را شروع کرد و حالا با گذشت چند ماه، شایعه شده سراجی به دلیل اختلاف با شهاب عزیزی خادم و فشارهای یک عضو هیات رییسه قصد کناره گیری از این منصب را دارد.

طرفداری در این خصوص نوشت: انتخاب مهرداد سراجی به عنوان رییس کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال، به موازات موافقانی که می گفتند نفوذ سراجی و سابقه فعالیت او در وزارت ورزش به نفع فوتسال تمام می شود، دو گروه منتقد داشت. یک گروه، جمعی از اهالی خانواده فوتسال بودند که اعتقاد داشتند عزیزی خادم باید این منصب را به یک فوتسالی می سپرد و گروه دیگر هم از نزدیکان یک عضو دیگر هیات رییسه که این کرسی را برای دوست خود مناسب می دیدند. مهرداد سراجی بعد از قبول این منصب، تلاش کرد اعتراض اهالی فوتسال را به حداقل برساند و کارهایی نظیر پرداخت معوقات کادر فنی و پاداش اعضای تیم ملی، برگزاری منظم اردوها، برگزاری بازی های تدارکاتی برای تیم ملی، اعزام تیم ملی به جزیره کیش و تورنمنت تایلند، اعزام تیم ملی فوتسال به بلاروس، اخذ ویزای شینگن برای ملی پوشان و مربیان ملی، تزریق هر دو دوز واکسن برای مصون سازی کامل تیم ملی فوتسال از کرونا، سازماندهی مناسب لیگ فوتسال برای تحویل به موقع ملی پوشان به تیم ملی با همکاری باشگاه ها و مهم تر از همه انتخاب اسطوره فوتسال ایران وحید شمسایی برای معاونت کمیته فوتسال باعث شد اعضای خانواده فوتسال به مرور حامی سراجی شوند اما گروه دوم همچنان سعی در سیاه نمایی در فوتسال داشتند و تلاش می کردند فعالیت های کمیته فوتسال را کمرنگ کنند چرا که این پست را برای همشهری خود کنار گذاشته بودند!

کار به جایی رسید که حتی منتقدان روزهای نخست سراجی هم از این مدل تخریب او شوکه بودند.

در این میان یک سایت غیرمجاز که اخبار فوتسال را پوشش می دهد و تلاش زیادی برای تخریب سراجی در ماه های اخیر داشت، امروز ناخواسته از دلایل مخالفت خود با رییس کمیته فوتسال پرده برداشت. در حالی که هنوز موضوع استعفای سراجی از ریاست کمیته فوتسال در هیات رییسه مطرح نشده است، این پایگاه خبری از احسان اصولی به عنوان جانشین سراجی رونمایی کرد تا بی اختیار بسیاری از اهالی فوتسال از خودشان بپرسند آیا تمام آن نقدها و حمله ها برای این بوده که سراجی کنار برود و اصولی جای او را بگیرد؟

از داخل فدراسیون فوتبال خبر می رسد کریمیان، سرپرست تیم ملی فوتسال که او هم همشهری احسان اصولی است و چالش های زیادی با مهرداد سراجی داشته همراه این پایگاه خبری تلاش می کند راه برای شروع به کار احسان اصولی در کمیته فوتسال هموار شود.

احسان اصولی و مهرداد سراجی هر دو در هیات رییسه فدراسیون فوتبال برای اداره کمیته فوتسال ابراز تمایل کرده بودند که هیات رییسه و عزیزی خادم این منصب را به سراجی دادند اما عده ای در ماه های اخیر تلاش کردند رابطه میان عزیزی خادم و سراجی خراب شود. بی شک آسیب این اقدامات متوجه تیم ملی فوتسال و تشکیلات فوتسال ایران خواهد بود اما آنچه این وسط عجیب به نظر می رسد سکوت شهاب عزیزی خادم و تیم رسانه ای او در قبال تخریب های دامنه دار و سازمان یافته مهرداد سراجی است. این که عده ای عامدانه رییس کمیته فوتسال را تخریب کنند و رییس فدراسیون و تیم رسانه ای او خودشان را به ندیدن بزنند، آسیب های غیرقابل جبرانی را متوجه فوتسال کشور خواهد کرد. 

اختلاف در هیات رییسه فدراسیون فوتبال این بار در فوتسال خودش را نشان داده و معلوم نیست این بازی چه پایانی داشته باشد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *